Helpdesk

Delen:Share on Google+Share on FacebookTweet about this on TwitterPin on PinterestShare on LinkedInShare on StumbleUponShare on TumblrFlattr the authorShare on RedditDigg thisBuffer this pageEmail this to someonePrint this page

De help sectie van Bingocams kun je hieronder ook terug lezen:

Mijn account of het inloggen op mijn account

Ik kan niet inloggen op mijn account:

Als onderdeel van onze nieuwe inlogprocedure is het nu niet meer mogelijk om met meerdere accounts in te loggen via uw locatie. Dit is in overeenstemming met onze algemene voorwaarden, waarin vermeld staat dat er maar 1 account per speler/ipadres/huishouden is toegestaan.

U kunt waarschijnlijk niet meer inloggen op uw account omdat u de volgende melding ziet:

`Je mag maar met 1 gebruikersnaam per computer spelen. Deze computer is gekoppeld aan gebruikersnaam: [GEBRUIKERSNAAM]`

Dit betekent dat u, of iemand anders op uw locatie al eens is ingelogd onder een ander account.

Helaas is het daardoor niet meer mogelijk dat u met uw account via die locatie speelt.

EENMALIGE(!) OPLOSSING

Het kan voorkomen dat u door een speciale reden niet kunt inloggen op uw account, doordat bijvoorbeeld iemand op uw computer inlogde voordat u dit zelf kon doen.

Voor deze gevallen bieden wij deze eenmalige(!) oplossing. Ga naar de persoonlijke pagina bij Bingocams en vul u gebruikersnaam in. Bingocams zet u dan op de veilige lijst.

 

Ik krijg een een “404” foutmelding te zien:

Waarschijnlijk ziet u deze foutmelding omdat u het spel niet via de officiele url bingocams.com speelt.

Wanneer u het spel niet via de officiele url speelt, ziet u bij het openen van het spel waarschijnlijk een ‘404-error’.

Wanneer u het spel wel via bingocams.com speelt, en nog steeds de 404-error ziet, neem dan contact op met de helpdesk.

 

Ik krijg de foutmelding verkeerde “gebruikersnaam/wachtwoord”:

Wanneer je de melding ‘verkeerde gebruikersnaam/wachtwoord’ ziet, vul je waarschijnlijk niet de juiste gebruikersnaam/wachtwoord combinatie in.

Om jouw gebruikersnaam/wachtwoord combinatie op te vragen, kun je gebruik maken van het ‘wachtwoord vergeten’ linkje, dat je bij de spelerslogin kunt vinden.

Klik op deze link. Een venster verschijnt waarin je jouw emailadres kunt invullen. Wanneer je dit doet, ontvang je jouw gebruikersnaam en wachtwoord op jouw emailadres.

Mocht je na het proberen van het wachtwoord formulier nog niet kunnen inloggen, neem dan contact op met de helpdesk.

 

Ik kan niet inloggen omdat ik door een chathost verwijderd ben:

Wanneer u zich niet aan onze chatregels houdt, kan een chathost gebruik maken van een ‘kick’ om u voor een bepaalde tijd van Bingocams te weren.

Deze beslissingen zijn altijd definitief, en zullen niet door de helpdesk worden teruggedraaid.

Wanneer u langer dan een week gekickt bent, en u uw account wilt sluiten, kunt u gebruik maken van het onderstaande formulier om uw account te sluiten. U kunt verder een verzoek doen om geld op uw saldo-meter uit te laten betalen. Een beslissing zal dan worden gemaakt volgens punt 13 van de algemene voorwaarden.

 

Ik kan niet inloggen omdat mijn account op mijn verzoek gesloten is:

Wanneer u uw account op uw verzoek heeft laten beindigen, kunnen wij deze op uw verzoek weer openen. Neem hiervoor contact op met de helpdesk van Bingocams.

 

Ik wil mijn account opzeggen:

U kunt uw account gemakkelijk opzeggen via een link in onze nieuwsbrieven. Onderaan elke nieuwsbrief vindt u een link om u uit te schrijven voor de nieuwsbrief. Daarnaast staat er een link waarmee u uw hele account kunt stopzetten.

Mocht u geen nieuwsbrief meer hebben om de link in op te zoeken, kunt u gebruik maken van het volgende formulier om uw account direct op te zeggen:

LET OP! Uw gebruikersnaam blijft nog steeds aan uw computer gekoppeld, zelfs wanneer deze niet meer actief is. Het is dus niet mogelijk om een nieuw account aan te maken wanneer deze gesloten is.

 

 

Ik wil mijn account gegevens wijzigen:

Je kunt al jouw gegevens, behalve het gebruikersnaam, in het spel zelf wijzigen.

Om de gegevens te wijzigen klik je rechts-onderin beeld op de KASSA-knop. Kies ‘Je account’ uit het menu. Je ziet een venster verschijnen, waarin al jouw gegevens staan. Klik op een vakje om de inhoud te wijzigen. Klik daarna op de knop ‘Wijzig gegevens’. Jouw gegevens zijn nu gewijzigd.

Let op! Wanneer u uw rekeningnummer wijzigt voordat een door u aangevraagde uitbetaling is verwerkt, zullen wij dit nieuwe rekeningnummer automatisch gebruiken om de nog niet verwerkte uitbetaling op te storten.

Je kunt alleen jouw spelersnaam niet wijzigen, omdat deze naam door ons systeem gebruikt wordt om je te identificeren. Wanneer het toch noodzakelijk is om jouw spelersnaam te wijzigen (deze voldoet bijvoorbeeld niet aan onze algemene voorwaarden), kunt u dit via het onderstaande formulier aanvragen:

Let op: Een gebruikersnaam moet uniek zijn. Kies dus een gebruikersnaam die waarschijnlijk nog niet bezet is!

 

Bonuscodes en bonussen

Mijn bonuscode wordt niet geaccepteerd:

Uw bonuscode wordt waarschijnlijk niet geaccepteerd om een van de volgende redenen:

– Uw bonuscode is niet meer geldig.
Kijk voor de geldigheidsdatum in de email waarin u de bonuscode ontving.

– Uw bonuscode hoort niet bij uw account.
Bonuscodes worden specifiek voor uw account gemaakt, en kunnen niet gebruikt worden op een ander account.

– U vult de bonuscode niet op de goede plaats in.
Pas op dat u de bonuscode niet per ongeluk in het telefonische betaalvakje invoert!

Wanneer u niet zeker bent of uw bonuscode nog wel geldig is, kunt u contact opnemen met de helpdesk

 

Wanneer komt de volgende bonuscode? Ik wil een bonuscode! :

Wij versturen sporadisch bonuscodes via de email. Dit gebeurt ongeveer elke week, maar er kan ook zomaar eens een week tussen zitten.

Het is altijd een verrassing van te voren, en de helpdesk kan u helaas niet vertellen wanneer de volgende bonuscode weer komt.

Mag ik dan een extra bonuscode?

Wij versturen aan iedereen tegelijkertijd onze bonuscodes, omdat wij niemand oneerlijk willen voortrekken. Helaas is het daarom niet mogelijk om extra bonuscodes te ontvangen.

Wel kunt u bij de zogenaamde ‘stortingsbonussen’ zelf bepalen hoeveel bonus u ontvangt. Als vaste spelers kunt u door een groter bedrag te storten ook meer bonus ontvangen!

 

Na het doen van een betaling heb ik geen bonus ontvangen!

U ontvangt alleen een bonus bij het doen van een betaling wanneer u een bonuscode heeft ingevuld voor het doen van een betaling, of wanneer het uw eerste betaling via IDEAL betreft.

Wanneer u een bonuscode heeft ingevuld, maar u geen bonus heeft ontvangen na betaling, is een van de volgende punten waarschijnlijk de oorzaak:

– U heeft de bonuscode ingevuld NADAT u de betaling heeft gedaan
U ontvangt ALLEEN een bonus wanneer u deze bonuscode invult voordat u een betaling doet. Wanneer u per abuis een betaling doet nadat u de bonuscode heeft ingevuld, ontvangt u pas een bonus wanneer u daarna nog een betaling doet die aan de stortingseisen voldoet.

TIP: U kunt het bedrag dat u als eerste heeft opgewaardeerd dan het beste direct uitbetalen, omdat u na het ontvangen van een bonus de bonus kwijtraakt wanneer u het saldo uitbetaald.

– Er is niet voldaan aan de minimale stortingseisen van de bonuscode.
Kijk in uw email wat de minimale stortingsvoorwaarde is. Vaak is dit bijvoorbeeld 25 euro. Wanneer u minder dan dit bedrag in 1 keer opwaardeerd, ontvangt u geen bonus.

Let op: 3x 10 euro storten is NIET hetzelfde als 1×25 euro storten. Het gaat hier om een enkele betaling met een minimale waarde.

– De bonuscode die u had ingevuld is onderhand verlopen.
Wanneer u de bonuscode heeft geactiveerd wanneer deze geldig was, maar de betaling doet wanneer de bonuscode niet meer geldig is, ontvangt u ook geen bonus meer vanuit deze bonuscode.

U kunt in de email waarin u de bonuscode ontving deze voorwaarden nalezen.

 

Ik kreeg mijn bonuscode net nadat ik een betaling had gedaan! :

U ontvangt ALLEEN een bonus wanneer u deze bonuscode invult voordat u een betaling doet.

Wij begrijpen dat het vervelend kan zijn wanneer u net een betaling heeft gedaan voordat u de bonuscode ontving. Helaas moeten wij grenzen stellen, en zult u een extra betaling moeten doen om de bonus te ontvangen.

TIP: U kunt overwegen om de betaling die u heeft gedaan voordat u de bonuscode ontving uit te betalen. Let wel op; wanneer u uw saldometer uitbetaald, kunt u het bonusbedrag dat u op dat moment heeft verliezen. Het spel geeft u een waarschuwing wanneer dit het geval is.

 

Ik heb mijn bonuscode email per ongeluk verwijderd, kunnen jullie deze opnieuw versturen? :

Helaas niet. Ons systeem maakt voor iedere speler automatisch een persoonlijke bonuscode aan wanneer de nieuwsbrieven verzonden worden. Deze bonuscode worden daarom maar eenmalig(!) verstrekt.

Bijna elk emailprogramma heeft een ‘prullenbak’, of een ‘verwijderde items’ map. Kijk of u hierin de email terug kunt vinden.

 

Ik heb een vraag over bonus tegoed:

Hoe werkt het vrijspelen / uitbetalen van bonustegoed? :

Ik zal proberen ons bonussysteem beknopt toe te lichten:

Wanneer u een bonus ontvangt verschijnt deze op uw bonusmeter. Deze bonus moet u vrijspelen, zodat deze naar de saldometer gaat (en u het eventueel kunt uitbetalen).

Wanneer u geen saldo meer heeft, koopt u kaarten vanaf de bonusmeter. U koopt dan bijvoorbeeld 1 euro aan kaarten vanuit uw bonusmeter.

Wanneer uw bonusbedrag 50 euro is, heeft u dus 1 euro van die 50 euro ingezet. Wanneer u na een aantal rondes in totaal 50 euro aan kaarten heeft gekocht, heeft u uw totale bonusbedrag 1 keer helemaal ingezet.

Wanneer u wint, komt het gewonnen bedrag weer op uw bonus meter. Op deze manier is het dus mogelijk om de bonus dus ook daadwerkelijk meerdere keren in te zetten.

Om een bonus vrij te spelen, moet je deze 8 of 12 keer helemaal inzetten (afhankelijk van de bonus). Dit is in dit voorbeeld dus bijvoorbeeld 8×50 euro totaal inzetten.

Wanneer de bonus is vrijgespeeld, komt deze op de saldometer te staan, en is het mogelijk om deze uit te betalen.

Dit is ons bonussysteem in het kort.

 

Een voorbeeld van het vrijspelen van een bonus:

– U ontvangt 25 euro bonus.

Wanneer u geen saldo meer heeft op uw saldometer, kunt u dit bonusgeld inzetten. Dit wil zeggen dat u vanuit uw bonus meter kaarten koopt.

Elke keer dat u kaarten koopt, speelt u de bonus een klein stukje vrij. Wanneer u de volledige waarde van de originele bonus (in dit geval 25 euro) heeft vrijgespeeld, noemen wij dit 1x vrijgespelen.

Wanneer u de bonus 12x moet inzetten om deze vrij te spelen, betekent u dus dat u in totaal 12×25 euro = 600 euro vanuit uw bonusmeter moet inzetten.

Alle winsten die u maakt door in te zetten vanuit uw bonusmeter worden bij uw bonusmeter weer bijgeschreven. Daarom is het mogelijk om met 25 euro die 600 euro in te zetten, zodat de bonus is vrijgespeeld.

Wanneer de bonus is vrijgespeeld, wordt het vrijgespeelde bedrag direct naar de saldometer verplaatst.

 

 

Mijn bonustegoed is op, heb ik het nu vrijgespeeld? :

Wanneer het bonustegoed op uw bonusmeter op is, is er geen bonustegoed meer over om vrij te spelen. U ziet de bonus uit uw bonusoverzicht verdwijnen. De volgende keer beter!

 

Ik heb net geld ingezet maar ik zie het “resterend aantal inzet” niet veranderen:

REDEN 1:
Een bonus kan alleen vrijgespeeld worden in een ronde waar er minimaal 5 spelers kaarten hebben gekocht. Wanneer er minder spelers kaarten hebben gekocht, telt dit dus niet mee voor het vrijspelen van de bonus.

REDEN 2:
Wanneer u minder dan 1/10 van het vrij te spelen bonusbedrag in hebt, ziet u dit nog niet terug in het bonusoverzicht. Dit komt omdat wij in het overzicht het vrijgespeelde gedeelte afronden op 1 decimaal.

Wanneer u 1/10 van het totaal vrij te spelen bedrag heeft vrijgespeeld ziet u dit pas terug in de statistieken.

Wanneer u bijvoorbeeld 50 euro bonus wilt vrijspelen, ziet u pas verandering in de statistieken wanneer u in totaal 5 euro heeft ingezet vanuit het bonusbedrag.

 

Na de speelronde, werd in het bonusoverzicht mijn “resterend aantal inzet” ineens weer verhoogd:

Een bonus kan alleen vrijgespeeld worden in een ronde waar er minimaal 5 spelers kaarten hebben gekocht

Het bonusoverzicht wordt direct aangepast wanneer er kaarten worden gekocht van het bonustegoed voor de volgende ronde. Er wordt op dat moment nog niet rekening gehouden met het aantal mensen dat kaarten heeft gekocht die ronde, omdat dit op dat moment nog niet bekend is. Wanneer aan het begin van een ronde blijkt dat er minder dan 5 mensen kaarten hebben gekocht, wordt het bonusoverzicht alsnog gecorrigeerd.

Wanneer je het `resterend aantal inzet` aan het begin van de ronde dus opeens weer omhoog ziet gaan, betekent dit dat er minder dan 5 mensen kaarten hebben gekocht, en uw inzet van die ronde dus niet heeft bijgedragen aan het vrijspelen van de bonus.

 

 

Ik heb een vraag over nieuwsbrieven

Wanneer worden nieuwsbrieven verstuurd? :

Wij versturen regelmatig nieuwsbrieven, waarin u vaak bonuscodes kunt vinden waarmee u extra bonusgeld bovenop een storting kunt krijgen, of zelfs een bonus die u direct kunt ontvangen bij het invoeren van de bonuscode.

Via de nieuwsbrief zullen wij u ook op de hoogte houden van alle nieuwtjes op het platform, en belangrijke mededelingen.

Meestal ontvangt u elke week 1 of meerdere nieuwsbrieven. Wij houden ons echter altijd het recht voor om een keer geen nieuwsbrief te sturen.

 

 

Ik heb geen nieuwsbrief ontvangen:

Wanneer u geen nieuwsbrieven ontvangt, kunt u de volgende acties ondernemen;

– Controleer of er wel een nieuwsbrief verstuurd is Wij versturen niet altijd een nieuwsbrief. Vraag aan andere spelers of zij de nieuwsbrief ontvangen hebben / Ga er niet van uit dat wij elke week een nieuwsbrief sturen.

– Controleer uw emailadres
Zorg ervoor dat uw emailadres correct in uw account vermeld staat. Klik hier voor meer informatie.

– Ongewenste post
Controleer de map ‘ongewenste post’. Soms komt de nieuwsbrief in deze map te staan.

– Veilige lijst
De meeste emailprogramma’s hebben een ‘veilige lijst’. Voeg ons emailadres toe aan uw veilige lijst, om te voorkomen dat deze wordt geblokkeerd

 

 

Betalingen

Ik heb mijn IDeal betaling niet ontvangen:

Waarschijnlijk heeft u last van een vertraging in het bankverkeer. Hierdoor ontvangt u uw credits later dan normaal.

U kunt dit voorkomen door binnen IDEAL niet met het ‘kruisje’ van uw browser IDEAL af te sluiten, maar met de knop ‘ga verder’ of ‘afsluiten’.

Geen nood, uw betaling wordt automatisch op uw rekening bijgeschreven wanneer IDEAL uw betaling succesvol verwerkt heeft.

Dit kan echter soms wel een half uur duren. Helaas hebben wij hier geen invloed op, en is het wachten op de banken.

Wanneer het uiteindelijk toch niet mogelijk is om uw betaling door te voeren, ziet u op uw afschriften dat het bedrag weer is teruggeboekt.

 

 

Mijn telefonische code werkt niet:

Wat vervelend dat u problemen ondervindt bij het gebruik van ons Pay Per Call systeem.

Het is niet ongewoon dat spelers die vaak opwaarderen er een werkwijze op na houden dat tot problemen kan leiden. Vaak ‘sparen’ spelers codes op, en proberen deze daarna 1 voor 1 in te voeren. Uiteraard weet ik niet of dit de oorzaak van uw probleem is, maar ik geef het maar als tip mee.

De codes die u krijgt hebben namelijk een beperkte geldigheidsduur na het ophangen van de telefoon. Hang dus pas op nadat u te horen gekregen heeft dat uw ingevoerde code geaccepteerd is!

WERKWIJZE PAY PER CALL
– Open het betaalscherm
– Belgische gebruikers dienen aan te geven dat ze uit Belgie komen, om het juiste nummer te zien!
– Bel het nummer dat bij uw land hoort
– Vul toegangscode in die u hoort, HANG NIET OP!
– Wacht totdat de code geaccepteerd is.
– Hang nu pas op!

Andere werkwijzen (ie: Het sparen van codes), zal leiden tot het verlies van credits.

Wanneer u een code heeft ontvangen, maar deze niet heeft kunnen verzilveren kunt u contact opnemen met de helpdesk, vergeet niet uw telefonische code te vermelden.

 

Kan ik ook betalen met… ? :

Op dit moment bieden wij helaas alleen betalingen aan via IDEAL en telefonische betalingen. In de toekomst hopen wij meer betalingsmogelijkheden aan te kunnen bieden, welke dat zullen zijn is echter nog niet bekend.

U kunt alleen met IDEAL betalen wanneer uw bank IDEAL ondersteund. Helaas ondersteunen de banken in Belgie deze betalingsmethode niet.

 

Uitbetalingen

Hoe vraag ik een uitbetaling aan? :

Rechts-onderin beeld vind je een knop ‘kassa’, die het kassa-menu opent. Kies ‘uitbetalen’ in het kassa-menu. Het venster ‘uitbetalen’ opent zich.

Je kunt pas uitbetalen wanneer je jouw uitbetaalgegevens aangevuld hebt, en je minstens 25 euro op jouw saldo hebt staan.

 

Het lukt niet om mijn uitbetaling aan te vragen:

Een van de volgende dingen zullen aan de hand zijn:

– Uw gegevens zijn niet aangevuld, of opgeslagen
U heeft nog niet uit kunnen betalen omdat de door u ingevulde uitbetalingsgegevens niet opgeslagen zijn, of u deze vereiste gegevens nog niet ingevuld heeft.

Vul al uw gegevens in. Let op dat u onder aan het formulier NIET van het rechter knopje ‘uitbetalen’ gebruik maakt, maar eerst het knopje ‘Wijzig gegevens’ gebruikt!

U ziet dan eerst een melding dat uw gegevens zijn opgeslagen. Daarna kunt u uw uitbetaling voltooien.

– Uw saldo is niet toereikend U kunt pas uitbetalen wanneer uw saldo-meter minstens 25 euro bedraagt.

Tegoed dat op de bonusmeter staat kunt u niet uitbetalen. Dit dient u eerst vrij te spelen, zodat het op de saldo-meter terecht komt.

 

Hoe lang duurt het voordat ik het geld op mijn rekening heb? :

Wij verwerken elke werkdag (maandag-vrijdag) alle aangevraagde uitbetalingen. Dit gebeurt meestal na 17:00 Nederlandse tijd. Verwerken wil zeggen dat wij het geld aan jouw bank overmaken.

Na verwerking door ons duurt het nog 1-2 werkdagen voor je het geld op jouw rekening ziet.

Voorbeeld:
Je vraagt op maandag-ochtend een uitbetaling aan. Wij verwerken de betaling maandag rond 17:00. Op dinsdag of woensdag zul je over dit geld kunnen beschikken.

Voorbeeld 2:
Je vraagt op vrijdag-avond een uitbetaling aan. Wij verwerken de betaling maandag rond 17:00. Op dinsdag of woensdag zul je over dit geld kunnen beschikken.

Wanneer er dus een weekend of feestdag tussen zit kan het langer duren dan je gewend bent.

Wat als het nou langer duurt?

Geen paniek; Soms zijn de banken wat langzamer dan normaal. Geef wanneer het langer dan 4 werkdagen duurt bij ons aan dat je jouw uitbetaling niet ontvangen hebt. Kies daarvoor de vraag ‘Ik heb mijn uitbetaling nog niet ontvangen!’ die je hieronder ziet.

 

Ik heb mijn uitbetaling nog niet ontvangen:

Wij verwerken elke werkdag (maandag-vrijdag) alle aangevraagde uitbetalingen. Dit gebeurt meestal na 17:00 Nederlandse tijd. Verwerken wil zeggen dat wij het geld aan jouw bank overmaken.

Na verwerking door ons duurt het nog 1-2 werkdagen voor je het geld op jouw rekening ziet.

Let op! Wanneer er dus een weekend of feestdag tussen zit kan het langer duren dan je gewend bent.

Het duurt nu al langer dan 2 werkdagen!

Geen paniek; Soms zijn de banken wat langzamer dan normaal. Geef het minimaal 4 werkdagen. Voor deze tijd kunnen wij ook niet meer zien dan u.

Geef pas wanneer het langer dan 4 werkdagen duurt bij ons aan dat je jouw uitbetaling niet ontvangen hebt

Delen:Share on Google+Share on FacebookTweet about this on TwitterPin on PinterestShare on LinkedInShare on StumbleUponShare on TumblrFlattr the authorShare on RedditDigg thisBuffer this pageEmail this to someonePrint this page

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *